Justin biebers självbiografi!?

"JUSTIN BIEBER: NEVER SAY NEVER är en inspirerande och sann berättelse samt
en unik inblick i Justin biebers resa från gatukonstnär i den lilla kanadensiska staden
Stratford, via internetfenomen till en internationell superstjärna."

Till er som verkligen avgudar honom.. Tycker ni verkligen det är värt att en 17-åring kan skriva
en egen självbiografi? som inte har levt halva livet än?
De flesta som skriver egna självbiografier brukar ju vara sådana som har varit med om mycket och
har levt länge. Kanske till och med håller på att avsluta sitt liv.
Om jag fattar hela den här grejen rätt så ska det bli en film om hans liv också?
EN FILM!? Om jag får säga det själv så tycker jag inte han är värd en film. Vad kan finnas
med i den filmen? Alla konserter och skrikande fans?
Nej.. de har gjort Justin till en sån stor och överdriven grej. Det har gått för långt.
Folk vill bara tjäna pengar!
Jag kan förstå att folk tycker han är söt och charmig. Men dom lurar sig så jävla mycket på
hans utseende.
Det var min åsikt. Respekterar och accepterar såklart allas åsikter.
Vilket är tur att vi har olika.. :)
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0