Grattis till min underbara pojkvän!

Hej!
När vi hade åkt med tåget till Björbo igår så fick vi lov att byta till buss.
Det var tydligen rälsbrott. Men det gick bra ändå. Sen bytte jag buss igen i Vansbro.
I Malung mötte han upp mig som vanligt! :)
Det var en mysig kväll igår. Vi duschade och myste lite. Det kändes verkligen att jag har saknat
honom. Idag fyller han år. Så han har öppnat lite paket. Tror ärligt talat att han gillar mina
paket bäst, hittills ^^ av mig fick han en blå/svart/grå/vit rutig skjorta. Verkligen skitsnygg!!
Och ett skal till hans iPhone. Får se vad dagen erbjuder för något  bra.
Grattis till min underbara pojkvän! :)

Ha en superrolig lördag!
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0