Fet-tisdagen! 2011

Hej!
Förlåt för låg uppdatering igår, men jag höll på och redigerade lite bilder
och funderade ut hur min nya header ska se ut. Ska se till och göra klart den idag
och fixa ny design! Ni får se, det kommer bli asgrymt!
Iallfall så var skoldagen nästan lika underbar idag som igår.
Jag åt även idag, även fast det inte var den godaste maten (fiskgratäng & potatis).
Jag fick G på matte-provet. Hur jävla stolt blev jag inte!? Har inte fått G på ett enda
matteprov i hela 8an, men nu, Äntligen!! G på engelskaprovet också ^^
Har varit ner på stan idag. Handlade en till present till älskling, present till pappa som också
fyller år snart. Och lösnaglar som jag ska designa senare! :)
Mitt übersnygga födelsedagskort till älskling som ni tyvärr inte får se ;)
Ha en superbra tisdag och hoppas att ni får äta många goda
semlor ^^
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0