Dagens låt

En låt jag alltid blir så himla glad av är
Bruno Mars – Grenade
Jag började lyssna på den i slutet av decembe. Sedan dess har den alltid
varit en av mina absoluta favoritlåtar. Jag minns när jag var med älskling.
Dagen vi blev tillsammans och lyssnade på just den här låten.
Båda sa precis samtidigt "lyssnar du också på den här låten?!"
Så det är "våran låt" anser vi. Den betyder mycket för oss båda.
Jag tänker alltid på honom när jag hör den och han på mig.
Nästan vart vi än är. På äffären, i bilen, mac donalds. Ja, nästan överallt så spelas den.
Ungefär som att den vet hur mycket den låter betyder för oss. Den förföljer oss, haha ^^
Men det är ju bara underbart.. ^.^
Samma helg som vi blev tillsammans.. jag minns verkligen exakt när vi tog den bilden :)
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0