4 mars 2010

Även fast jag kanske tjatar om den här dagen mycket så är den väldigt speciell
för mig!
Jag hade lyssnat sönder på bandet i 2 år och äntligen skulle jag få se dom live.
Det var en dröm som gick i uppfyllelse. Jag minns fortfarande varenda detalj.
-Hur kallt det var.
-När jag såg Kenza och alla andra kändisar.
-När jag såg alla som hade campat utanför globen.
-Alla som satt med TH-kläder på hotellfrukosten.
-Vakterna som sprang runt med vatten flaskor till fansen.
-När alla blev helt hysteriska och började skrika när dom trodde att det var Bill som gick ut på scenen när det bara
var en ljud-tekniker :p..
Finns så mycket att berätta!
Tillbaka blick:








puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0