28 mars.

Heeeej!
Kom hem för en stund sen..
Hade bara svenska och no idag.
På svenskan håller vi på att sammanställa vårat häfte om kärlek
och på no:n kollade vi klart på en grym film.
Tycker ni borde se den.
Här är en trailer
"Tommys Inferno" den är visserligen på originalspråket norska här. Men den går ju att ladda ned
eller köpa med svensk text.
Var ju som sagt på umo idag. Bussen från skolan var sen och överfull. Så direkt när jag kom hem fick
jag slänga i mig lite mat innan jag fick nästa springa till umo för att inte komma för sent.
Där pratade jag lite bara, och fixade med p-pillerna. Så nu kan jag bara hämta ut dom på apoteket :)
Tror jag ska städa lite idag faktiskt.. ;o
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0