26 mars

God morgon!
Igår var jag ju som sagt på kupolen. Men efter vi hade ätit så orkade
varken jag eller Sophie kolla något mer. Lyfte inte ens fötterna, haha.
Så vid kvart i 7 tog vi bussen hem.
Då hade jag ju såklart den oturen att det var 20 minuter tills bussen gick.
Det tar bara ju 10 minuter att gå hem. Så Jag gick istället.
Skolan var ju chill. Istället för engelskan så fick vi lite paro-info.
Vi ska alltså paroa vecka 20.
På hemkunskapen bakade vi pizza. Tror nog att min och lisas "hawaii" blev godast ;)
Idag då..
Ja, jag ska snart göra mig iordning, sen ska jag åka iväg till Borlänge för att möta upp älskling.
Han ska bara vara här några timmar över dagen. Han ska nämligen köpa en present åt sin
syster! :)
Tror inte vi kommer göra så mycket faktiskt haha. Men jag hör väl av mig om planerna ändras.
Ha en rolig lördag nu alla läsare.
puss
/e

Kommentarer
Postat av: sophie

jag orkade ju inte gå för jag var ju sjuk, inte för att vi åt? xd

sen heter de väl prao? xddddddddd

<3

2011-03-28 @ 13:57:02
URL: http://sophieburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0