Rix Fm & Rockstad

Heej!
Kom hem runt kvart över 1 igår så jag orkade inte blogga då :p
så jag tänkte göra de nu istället.
Började ju först med Falukalaset och Rix Fm de va riktigt roligt. Alla verkligen glodde på oss, HAH.
Men man är som man är när man inte blev som man skulle ;)
Lite bilder från Rix Fm då:
Ulrik Munther
Ulrik Munther

Swingfly

Swingfly

Loreen

Loreen

Publiken :)
Att stå nästan längst fram och se Sabaton live är nåt man inte glömmer. Det var verkligen asgrymt!
Så jävla häftigt. Minne för livet alltså!!
Här kommer en massa bilder från Rockstad

Mitt snygga band, hah
Raubtier

Raubtier

Raubtier

HAHA
Publiken till Sabaton

Sabaton!!





Fan va jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden. Så jävla grymt!!
Hoppas det blir lika grymt ikväll för då spelar ju Dream Evil , Helloween och en massa andra bra band.
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0