Svar på frågestunden, del 1

Hej!
nu tänkte jag svara på frågorna från frågestunden, så gulligt att så många
skrev frågor :')

postat av: Carro

1. vad fick dig att börja blogga?
2. vad känner du för tim-robin idag? saknar du han?
3. vad är det bästa som har hänt i ditt liv! :)
4. äter du lika ofta cheesburgare nu som när du var med tim. 
5. hur många har du varit riktigt Kär i ? 
6: är du oskuld?
7: vad är det finaste du har hört en kille säga?
kramar carro ! :)

1. en dag när jag var sjuk och hemma från skolan så hade jag supertråkigt, så varför inte starta en blogg? :p
sen har jag haft kvar den och bloggat nästan varje dag, det har liksom blivit en del av min vardag, även fast jag inte har så många läsare så tycker jag det är roligt, det är ett sätt att förvara minnen! :)
2. oj, vilken jobbig fråga. Det går lite upp och ner, ena stunden älskar jag honom mer än allt annat och andra stunden så vill jag bara att vi är kompisar. Men självklart så saknar jag honom sjukt mycket, står inte ut snart!
3. tror inte det finns något svar på den frågan, det är väldigt många bra saker som har hänt. Kan tyvärr inte välja ut någon speciell.
4. haha! nja, faktiskt inte. Jag mötte ju alltid Tim i Borlänge och då åt vi nästan alltid på donken, men nu blir de ju inte så.
5. 4st tror jag.
6. nej, det är jag inte.
7. oj det finns så mycket. Men att höra "jag älskar dig" är en av de finaste saker man kan höra.
kram! :)

Postat av: Cevin
Har du haft tankar om tjejer? Sexuella alltså..
Vad gör du innan du går och lägger dig?
Varför måste du vara så söt? 
:)

1. inga sexuella.
2. kollar Facebook, förhoppningsvis bloggar, sedan går jag ut med Engla, borstar tänderna och går och lägger mig :)
3. haha, tack för att du tycker det. Men den frågan går faktiskt inte att svara på ^^
Kram Emma! :)

Postat av: STIG!
Varför är du så perfekt flicka så man älskar dej efter 10 min? =D Nej men ehm Vad är det fattar i ditt liv :) <3

1. Det enda som fattas i mitt liv är nog någon att älska, som älskar mig tillbaka. :)
Kram <3
Postat av: Feliciah
Om du fick va ett djur,vilket skulle du vara då?
kan du svara med en video blogg?
Favorit färg?
Har du nårga syskon?
kram

1. Om jag fick vara ett djur så skulle jag nog vilja vara en hund för att se hur livet ser ut från deras ögon
och att gå i koppel. Men jag skulle också vilja vara en katt, som kan springa in och ut när den vill osv.
2. Nja, jag är inte så haj på det än, någon annan gång kanske :)
3. Min favoritfärg har alltid varit blå, men nu är också vit,rosa & svart mina favoritfärger
4. Nej, jag har inga syskon.
kram!

Postat av: Jennifer
1. Hur många riktigt seriösa förhållanden har du haft? 
2. Vad gillar du för musik? 
3.Har du varit riktigt full någon gång? Om inte, skulle du vilja bli det någon gång? 
4. Har du lätt för att berätta dina känslor o så för en person du är riktigt kär i? 
5.Vilket är ditt längsta förhållande o varför tog det slut?
Kram Jennifer :-) <3

1. 3st riktigt seriösa.
2. jag gillar väldigt blandat, men de jag inte gillar är t.ex jazz, klassiskt, dansband.
3. inte riktigt full så jag t.ex spytt eller däckat. Så full vet jag faktiskt inte om jag vill bli, de visar väl sig :p
4. nej, jag har ganska svårt för det eftersom att jag är rätt blyg av mig :/
5. mitt längsta förhållande var med Mattias, Mudde. Varför det tog slut får du nog fråga honom.
Kram Emma :) <3

Lägger nog upp de två andra frågorna senare, eftersom att en kommetnar innehöll säkert 20 frågor :p
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0