Tidsfördriv

1. Vad är ditt mellannamn? - Elina
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? - Vet inte, vet bara att jag jämt ville heta Cornelia när jag var liten, haha.
3. Är du i ett förhållande nu? - nej
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?
5. Vem var du tillsammans med sist? - Tim
6. Får man fråga varför det tog slut? - Jag vet faktiskt inte
7. Har du haft ett seriöst förhållande? - ja
8. Vem vet mest om dig? - familjen och vännerna
9. Vad gör du på fredagskvällar? - beror på
10. Bästa filmen du någonsin har sett? - finns gryymt många!
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - nej
12. Har du någonsin varit full? - ja
13. Har du testat droger? - nej
14. Röker du? - nej
15. Snusar du? - nej usch.
16. Saknar du någon just nu? - ja
17. Hur mår du idag? - Det funkar väl. Lite rastlös bara
18. Hur många tabletter tar du dagligen? 1, p-piller
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - Tydligen så färgade jag håret på Carro och så gick vi till Willys och köpte wienerbröd och cola. Efter det badade vi, hah.
20. Bästa minnet från sommaren? - sommarn är inte över
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? - Tyskland
22. När var du där? - oj, eh, öh, 09?
23. Är du rasist? - nej
24. Har du helt svenskt ursprung? - halvfinsk
25. Om nej, vart kommer du ifrån? - 50% svensk 50% finsk
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? - Spelar ingen roll, men asiater är ju heta.
27. Ser du fram emot någonting just nu? - ja
28. Sköter du skolan? - yes
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - 1 MVG, 3 VG resten G tror jag de va
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - MVG 
31. Vilket ämne var det? - svenska
32. Har du fått ig på ett prov? - nja, bara fått omprov
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - nej
34. Anser du dig vara intilligent? - ibland :)
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - svårt att säga
36. Vilken va den värsta tiden då? - svårt att säga det med. 
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? - yes
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - ah
39. Har du haft sömnproblem? - ja
40. Hur ofta gråter du? -  rätt ofta. 
41. Vad gör du när du mår dåligt? - stänger in mig i rummet, lyssnar på bra musik och pratar med de jag vet förstår
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? - Patricia, Sophie, Max & Marcus
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - jag vet inte
44. Vilken klass går du i nu? - slutade precis 8an
45. Vilken skola? - Britsarvsskolan
46. Har du varit otrogen någon gång? - nej
47. Har någon varit otrogen mot dig? - nej, inte vad jag vet
48. Är du stolt över dig själv? - när jag gjort något bra 
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - att jag är så omtänksam och bryr mig. 
50. Hur många har du varit riktigt kär i? - 5st
51. Har du lätt att få folk att skratta? - Nja, ibland :p
52. Cider elller öl? - cider
53. Har du några talanger? - haha nja, tror inte de va :p
54. Vet du om någon varit kär i dig? - ja
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? - har inga riktiga syskon
56. Vad står det i ditt senaste sms? - hejsan (: gör du? :P <3
57. Hur lång är du? - ca 166cm (a) 
58. Hur mycket väger du? - vet inte riktigt
59. Vilken storlek har du på kläderna? - helt olika
60. Har du svarat ärligt? - självklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0