Svar på frågestunden, del 2

Postat av: Piiicee
1.vrf gjorde du o Tim slut?
2.är det sant att du älskar o bråka?hört att du bråka mycke med tjejer,vrf bråka ni?

1. Den frågan vill jag inte svara på.
2. vilka frågor du ställer? nej jag tycker verkligen inte om att bråka.
att tro på rykten ska man aldrig göra, om man vill ha några vänner.
kram.

Postat av: Patricia
Om du fick åka var du ville i hela världen, vart skulle du vilja åka då? 
Vad är det mysigaste du har gjort med kompisar eller familj eller partner? :) Ditt mysigaste minne helt enkelt!
Favoritaffär?
Favoritplagg?
Vad skulle du helst ta på dig en varm & härlig sommar dag?
Din favvo glass?
Vad gillar du mest & sämst med din kropp & utseende?
Favoritskolämne?
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Hur många barn vill du ha och vad ska de heta isf?
Vad vill du gå på gymnasiet?
Vilket är ditt bästa minne som du förhoppningsvis kommer minnas hela livet? 
Om du var tvungen att fortsätta leva ditt liv på ett endaste ställe i hela världen, vart skulle det vara då?
Hur kommer din sommar -11 se ut?
Fem saker du vill/måste göra 2011?
Vad är det pinsamaste du har gjort?
Hur ska din drömkille se ut & vara.
Vem var din första kärlek? 
vilken/vilka bloggar läser du och gillar du mest??:D
Vad brukar du använda för smink?
om du fick en önskan som skulle slå in, vad skulle du då önska dig ? 
vad har du för ringsignal på din mobil
när fick du din första kyss?

Kan ju börja med att säga tack för alla frågor vännen :')
1. Mitt absoluta favoritland har alltid varit Japan. En av mina högsta drömmar är att åka dit. Så då skulle jag välja Japan, helt klart!
2. jag tror nog att det mysigaste jag har gjort är att ligga och mysa i sängen med sin partner. Det är verkligen mysigt :')
3. Det finns många bra affärer, men oftast är de affärerna så dyra att man nästan aldrig har råd att gå in i dom. Men mina favoritaffärer är nog H&M, Gina Tricot & New Yorker. Dessa affärer är iallfall inte allt för dyra :p
4. favoritplagg beror lite på om man ska någonstans, bara vara hemma osv. Men leggings är något som alltid är snyggt och som man kan ha jämt. Men mjukisbyxor är nog det skönaste plagget. Jag vet faktiskt inte. Det finns så många bra plagg ^^
5. en varm sommardag har jag helst på mig shorts och linne. Det är både snyggt och svalt :)
6. Min favoritglass har alltid varit Cornetto Classico men jag har inte sett den. :/ då väljer jag isåfall Daim eller Tipp Topp. :)
7. Det finaste med mig är nog mitt hår och mina ögon och det jag inte alls gillar är nog min näsa. Eftersom att jag varit mobbad för den. Men jag försöker peppa upp mitt självförtroende lite.
8. Mitt favoritskolämne är såklart Hemkunskap. Jag älskar att baka & laga mat. Dessutom är jag rätt bra på det också ;)
9. Om jag vann en miljon skulle jag först köpa saker som jag behöver, en ny dator t.ex. Sedan skulle jag åka och hälsa på alla mina kompisar som bor långt ifrån mig. Sedan skulle jag spara resten :)
10. jag vill max ha två barn. Mina absoluta favoritnamn är Nellie, ville & william. Så jag skulle nog ta något av dom :)
11. jag vill gå handel & administration. (oj, har ingen aning om hur fel jag stavade xd) Jag vill helst inte flytta. Och eftersom att de programmet inte finns i Falun så måste jag gå i Borlänge. Men det känns helt okej faktiskt :)
12. oj, vilken svår fråga! D: kan nog inget bra svar på den. Det finns så många bra saker som ar hänt.
13. Japan såklart ;)
14. Förhoppningsvis åker jag, pappa, hans tjej & hennes dotter ner till Västervik och träffar underbara människor. Senare i augusti åker jag, mamma, Lars, Casper & Alice till Stockholm och går på pride :D Sen vet jag inte. Får väl se ^^
15. 1. träffa Marcus
2. åka ner till Västervik
3. hitta någon att älska, som älskar mig tillbaka.
Kommer inte på något mer faktiskt :p
16. åh vad jag hatar den frågan xD
jag vet faktiskt inte. Kan inte komma på något.
17. egentligen går jag inte på utsidan. Men nu ska jag ju beskriva min drömkille så, :p
helst mörkt hår, snakebites, 1.80 eller längre. Inte för smal, inte för kraftig. Han ska vara snäll såklart, omtänksam, vilja göra saker. Inte vara för på och bara ute efter sex. Han ska inte  bry sig om vad andra tycker om mig, om han skulle bli mobbad eller nåt. Till sist så ska han inte bo för nära, men inte för långt bort. Iallfall i Dalarna :)
18. Min första riktiga kärlek var när jag gick i 6:an. Jag minns fortfarande hur kär jag var ^^
19. jag läser bara bloggar när jag har tid, eller allmänt tråkigt. Då läser jag Micahs , Fokis , Kenzas och sen kan det hända att jag läser lite okända bloggar också, som min :p
20. en vanlig vardag använder jag, foundation, puder, eyeliner & mascara. Ibland kan jag även skippa eyelinern.
Ska jag på fest eller liknande kanske jag lägger till en ögonskugga :)
21. då skulle det vara, någon att älska, som älskar mig tillbaka, en ny dator, flera kompisar, åka till Japan och att träffa mina vänner som bor en bit ifrån mig.
22. Har olika på vissa personer. Men min ringsignal för de som jag inte har någon speciell på är just nu Volbeat - The Mirror And The Ripper.
23. Min första riktiga kyss fick jag i 6:an. Tidigare har det bara varit små pussar ^^
Tack igen för frågorna.
Kram Emma! <3
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0