natt

Hej!
Dagen igår var värdelös. Jag gjorde ingenting och hade jättetråkigt. Ingen var social heller..
men vid halv 1 mötte jag sophie nere på stan. Mycket skratt blev det.
Sophie's mammas kommentar inne på Pitchers "dom är snabbare än Google" haha xD
Hon kom inte in på Google på iPhonen, och vi hann dit före. Yes, vi är snabbare än Google.
Tror nog bara det var jag och Sophie som misstolkade det x'D
Blev att Sophie slaggade hos mig.
Vet inte riktigt när vi somnade ^^
Tydligen så pratade jag i sömnen igen, fast typ på turkiska O.o
Gick väl upp ur sängen 2 typ. Och jag har precis tagit en lååång och skön dusch.
Det behövdes kände jag! ;o
Ska väl snart äta lunch ^^
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0