Imorgon är en ny dag.

Nejmen hej!
Efter vi varit och badat, eller ja, jag badade inte direkt, typ doppade fötterna, haha.
Var lite för kallt tyckte jag. Då, när jag kom hem så kollade  jag på film.
"I love you Phillip Morris", första gången jag såg den. Den var riktigt bra. Men det är
ganska självklart när Jim Carrey är med. ;)
Fick världens huvudvärk när jag kollat klart på filmen. Var lat och orkade inte ta en treo på en gång,
men det var tur att jag till slut gjorde det kände jag. Så nu är den borta! :D
Börjar bli rätt trött, så jag tror jag ska göra mig iordning för sängen. Var ju uppe sent igår natt så
inatt får de bli lite tidigare :)
För imorgon är en ny dag, en bra dag. Go positivt tänkande! :)
God natt, sov gott!
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0