Update 12 juli 2011

Jag har inte skrivit på ett tag. Jag vet. Men har inte haft nån bloggfantasi.
Har hänt lite iallfall. I Söndags var jag, mamma, Lars, Casper & Alice ute på gården och grillade.
Hur mysigt som helst. Iallfall i början :)
Igår, Var jag och badade med Sophie. Skönt att få prata lite.
Idag har jag städat lite i garderoben och upptäckt att jag har för mycket kläder.
Finns nästan ingen plats för allting. Har fått lov att lägga saker på golvet, haha.
När jag var klar så drog jag ner på stan med Sophie för att vara smakråd. ^.^
Har smsat med världens bästa Andreas hela kvällen typ. Äntligen så är han hemma och kan svara.
Har saknat honom såå.
Hoppas jag hinner träffa honom innan jag drar till pappa.
Ska nämligen dit på måndag. Har inte planerat så mycket vad vi ska göra. Vi ska iallfall bo i en stuga
någonstans. Har ingen dator där, bara mobilen. Så jag uppdaterar väl med mobilen så ofta jag kan.
älskar er!
puss
/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/?r=255548



klicka här om du vill få hem GRATIS presentkort!

till olika värden, tex..150:- 250:- 300:- elr 500:- på olika affärer! :)



gå bara in på länken och registrera dig!

(det är helt gratis)



kram! ^^ <3

2011-07-14 @ 11:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0