Hej igen!

Hej igen. Kom hem idag runt 1-tiden.
Otroligt skönt att vara hemma i Falun igen. Underbart!
I lördags vaknade jag av ett sms av mamma. Esther, mitt marsvin har nu fått
somnat in. Väldigt tråkigt, men skönt att veta att hon nu kan springa omkring fritt och med hela ben.
hittar tyvärr ingen bild på henne just nu :/

nu, över till något roligare.
Jag tänkte lägga upp lite blandade bilder från de två veckorna. Blev inte alls många.
Men det fanns ju inte så jättemycket att fota så. Haha.
Inte stugan vi bodde i, utan det andra huset med dusch osv
Frida
Blivande fotomodell?
mumma!
Stugan vi bodde i
Kina-mat i Gävle, mums!
Mitt och Fridas rum i stugan.
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0