Detta var ju lite komiskt...

Åkte på en roadtripp med mamma idag.
Först checkade vi läget på Siba och handlade en T-koppling till tv:n.
Vi stod i kö för att få hjälp.. och han innan tog en jävla tid på sig. Visste inte vem det va, hörde bara vad han hette och så.
Tänkte att de var nån random snubbe bara.. Blev lite smått irriterad på att andra gick före oss när
han var klar, dessutom verkade det som att de bara jobba en där, fick ju vänta hur länge som helst..
Iallfall.
Efter det åkte vi till Torsång och fikade. Eller ja, fikade och fikade. Vi tog en varsin Loka och Engla fick
en skål vatten. Det var en jävla massa bråmsar där, usch!
På vägen dit var vi nån meter ifrån att bli påkörda, nån galning som körde i 200 på en väg där man egentligen skulle
köra 70.. Dessutom var det i en riktigt skarp sväng. På vägen hem åkte vi förbi nåt kloster, de var ju roligt :3..
Men gissa vad som hände nyss? Jo, jag satt och kollade på ett Youtube-klipp en Facebook-kompis
hade lagt upp på Facebook. Då ser jag att han, snubben på Siba har kommenterat på Youtube-klippet.
Liksom, vad var meningen med det? kind of scary... o.o

Det märks att det övernaturliga börjar visa sig hos oss igen. De har varit en massa saker de senaste dagarna,
och idag så blinkade lampan till, precis som om den ville visa oss nånting.
Jag har en usb-fläkt som folk har stoppat in pennor i osv, så ja, den är lite förstörd, låter förjävligt
och går saktare än vad den ska. Men nu, när jag startade den så fungerade den perfekt! Hmm....

Vet inte varför jag var tvungen att skriva om detta som hände idag, men lite komiskt var det ju?
och kind of scary..
Måste bara tillägga att när jag sitter vid datorn på nätterna och dörren öppnas blir jag alltid lika rädd när jag
inte ser nåt som kommer in, (eftersom att jag har datorn precis bredvid dörren, så jag ser typ bara huvudet om
en människa skulle gå in genom dörren) men sen ser jag Engla alltid lika söt som viftar på svansen. Blir sådär superrädd i några sekunder, inte mysigt.
Nej, nu ska jag sluta skriva, haha!
God natt
Aww, så liten och söt! Hon var bara 6 månader där :')
puss
/e

Kommentarer
Postat av: maria

Hehe tror att vi skulle lära oss tålamod.vi fick ju vänta överallt idag o coolt m lampan idag men fan så läskigt m bilen.vi hade vart platt om de kört på oss.hu då.kram

2011-07-09 @ 07:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0