Tim-Robin Johannes Saari ♥

Söndag, den 19e December åkte han till Borlänge för att träffa mig & Carro.
Mitt hjärta började dunka snabbare,jag blev nervös. Han var så pass annorlunda
i verkligenheten jämfört med på bild. Ändå var han så underbar, så speciell. 
Han stod där med beigea chinos och en brun jacka. Han hade glasögon och hans hår var
svart med mörkblonda slingor. Han var riktigt söt.
Jag och Carro var med honom hela dagen, enda tills klockan 18.20 då hans buss hem gick.
Jag blev mer och mer förälskad i honom, mer och mer för varje minut. Helt sjukt enligt mig.

Dom stunderna jag minns mest den dagen är, när du satt på en bänk inne på Kupolen
och jag stod framför dig och ville ha tillbaka min mobil. Jag hade ögonkontakt med dig.
Känslorna blev starkare. Det andra minnet var när vi satt på en bänk på resecentrumet.
Jag satt brevid dig. Jag lutade hela min kropp mot dig. Det var underbart.
Jag blev ledsen när du åkte hem,jag ville vara med dig igen, jag ville vara med dig hela tiden!

En till sak jag minns väldigt väl är när jag och Carro tog bussen upp till dig utan att du visste något.
Vi lurade dig till Konsum. När du var där så gick vi fram och knuffade dig, vi skrek ditt namn. Du vände dig
om och blev helt chockad. Det var så kul att se! Sedan gick vi hem till dig en snabbis, du visade ditt
underbart fina hus, vi fick "träffa" din familj, Vi fick se ditt rum och den häftiga husbilen.
Även då kändes det jobbigt att åka hem.

Men.. varje gång jag var med dig, så ville du kyssa mig. Men jag tvekade. Det kändes inte rätt.
Jag vet inte riktigt varför. Men, jag är så glad nu att det är vi två.

Sist vi träffades, samma som första gången. Jag väntade på dig på tågstationen i Borlänge. Alldeles ensam.
ENSAM! Jag var dubbelt så nervös som första gången. Vi hade ju pratat så mycket. Du kanske hade ändrat dig?
Jag kanske hade ändrat mig? Du kanske var annorlunda?
Men, så underbart fel jag hade. Du var en ängel. Du kom gående mot mig med dina beigea chinos, din bruna jacka och din svarta hatt. Du var urgullig!
Vi gick till Kupolen och satte oss på en bänk. Vi satt där länge. Men ändå så blev det aldrig långtråkigt.
Jag var först lite spänd.. and then, första kyssen var avklarad. Det pirrade i hela kroppen, jag var så lycklig! Då
visste jag verkligen att det var dig jag ville ha, dig jag hade letat efter. 

Lite senare samma dag så åkte vi hem till mig. Jag visade dig mitt rum, det blev flera kyssar. Jag var ännu
lyckligare. Vi hade det supermysigt, vi kollade på film. Vi satt vid datorn. Vi myste. Ja, vi hade underbara
stunder tillsammans! Jag minns när vi kollade på nån skräckfilm, jag blev lite rädd och vände mig mot dig
och blev genast tryggare.

Tim, älskling, du är obeskrivligt underbar. Du är en kille som alla tjejer vill ha. Du uppfyller alla små
krav vi har. Du bryr dig verkligen om folk du tycker om. Du är så omtänksam. Du är så söt, så rolig
och så jävla snäll. Man blir så fruktansvärt glad av att vara med dig och att prata med dig.
Du är en ängel!
Jag skulle inte klara mig utan dig. Jag vill verkligen inte förlora dig. Jag älskar dig verkligen, jätte mycket!
Jag älskar dig från djupet av mitt hjärta. Jag kommer aldrig någonsin lämna dig. Jag vill verkligen aldrig
förlora dig. Du har mitt hjärta i din hand. Dina kyssar, dina kramar, dina ord. Dom värmer. Jag känner mig så
lycklig med dig. Varje gång jag är med dig, är det som att vara i en dröm. Jag tänker bort alla problem.
När jag har dig vid min sida, då känner jag mig så otroligt trygg. Du & jag mot världen älskling.
JAG ÄLSKAR DIG!! ♥♥♥♥


Det där var bara hälften.. Jag älskar dig så otroligt mycket. Jag skulle
kunna skriva en hel bok om vad jag tycker om dig. Men det skulle ta alldeles
för långt tid ;)
puss
/e

Kommentarer
Postat av: emme ( tims syrra)

aww va gulligt skrivet.

Ni är såå söööta tillsammans! :)

hoppas jag får träffa dig igen emma, det blev en sån kort stund sist.

kram :)

2011-01-05 @ 09:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0