Patricia Nordberg

Patricia, du är en underbar vän.
Seriöst, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men jag minns det väl. För tre
år sen så åkte jag och pappa ner till Västervik. Jag och pappa hade gjort oss iordning för att gå hem
till er. Både du och jag var jätteblyga trots att vi hade pratat mycket innan.
Du var inne på ditt rum och jag var ute på ballkongen, och vi SMSADE!?
haha, minns du? ;)

Det var tre år sen.. på tre år kan mycket hända. Både du och jag har förändrats sjukt mycket.
Jag älskar dig obeskrivligt mycket. Det vill jag att du ska veta!! <3

När pappa berättade att han funderar på att åka ner till Västervik nu i sommar, det går inte att beskriva.
Jag blev verkligen jätteglad! Om vi åker ner, så vet jag inte hur jag kommer reagera. Men shit,
så mycket vi kan prata om. Vi har så sjukt mycket gemensamt. Både du och jag har våra problem. Men bäst av allt är att vi båda är väldigt bra "psykologer" ;) vi hjälper varandra. Du är en underbar tjej i mina ögon.
Jag är så glad att jag har dig. Hade inte klarat mig annars. Du har hjälpt mig så många gånger, och jag är
så sjukt tacksam över det. Patricia, jag vet inte vad jag ska säga. Men jag saknar dig så sjukt mycket. Jag går och längtar till den dagen vi ska träffas hela tiden. Behöver verkligen få prata ut med dig på riktigt, i verkligeheten.
Vi var ju tyvärr alldeles för blyga sist, vilket är synd! ._.
Jag älskar dig, så jävla mycket!

puss
/e

Kommentarer
Postat av: minns du detta

ville bara publicera en gammal youtubefilm som du kanske kommer ihåg



http://www.youtube.com/watch?v=TgHjXlnpa_o



gott nytt år på dej

2011-01-07 @ 00:57:43
Postat av: maria

du som skrev: postat av detta,har en vecka på sej att plocka bort sitt jävla klipp som du slängt ut och sluta att trackasera min dotter, annars så ska jag personligen plocka bort dej från jordens yta.HA o FAMILJEN är bekanta så nu vet du vad du ska göra din jkla peddo.

2011-01-07 @ 11:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0