onödig uppdatering ;)

Tjenare!
fick ett önskemål att uppdatera bloggen, så ja. vad gör man inte för
sina läsare :')
vad ska jag skriva då.. ja. Ni undrar kanske vad jag egentligen har gjort idag?
eller nej,kanske inte. Men, iallfall.
Jag har inte gjort nånting faktiskt. Jo, tagit ett bad, pratat med älskling, smsat och
varit ute med Engla.
Imorgon jobbar mamma, så det blir väl bara att vara hemma då också :/
Men det har ändå varit en bra dag. Har verkligen skrattat mig igenom pratstunderna med älskling.
Vi läste en massa roliga historier för varandra. Det var humor det ;)
Men ett sms från i lördags glömmer jag inte.
från: Älskling Tim <3
Ja,asså,att lämna dig är verkligen plågsamt :(
<3333333333333
tänker på dig,dina sänkningar,mobbing & din underbara kropp mot mig :'(
<33333333333
visst är jag för jävla snäll mot honom ;) men han gillar det ändå :p
vad jag ska göra nu, det vet jag inte. Får se om jag hinner skriva nåt mer ikväll/natt.
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0