Inte den bästa skoldagen ._.

Hej!
Dom flesta reagerade på att jag verkade nere idag, vilket stämmer.
Jag vet inte riktigt varför. Kände mig lite utstött i skolan idag. Det kan nog vara det. Eller
så är det bara humörsvängningar :/
Kan dra dagen lite snabbt för er ^^
No - Började med ett nytt arbetsområde.. "kolets kemi"
Matte - vikare, slutade tidigare, chill!
lunch - var aldrig till matsalen, orkade inte äta.
idrott - Basket, var rätt roligt. Även fast jag var nära på att bryta ihop i början av lektionen :p
När man har två thailändare i laget så är det klart man vinner, som vi gjorde ^^
Engelska - lite grammatik och hörförståelse
Svenska - fortsatte med robbinsonaderna..
Sen slutade vi, alltså 14.10, 10 minuter tidigare!!
Håller just nu på att fixa naglarna ^^
lägger upp mer om det senare!
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0