Det kändes verkligen som en kniv i hjärtat!..

Hej!
Är hemma nu då, kom hem för en stund sen.
Var på ung och Skaffade ppiller och så. Ska dit om tre månader igen och få mer antar jag.
Skolan var helt okej förutom att jag missar slöjden och tyskan, och ni vet att jag
hatar att missa saker, speciellt i skolan. Får typ ångest och skit..
Idag händer det inget speciellt vad jag vet. Prata med älskling bara, fast han slutar
ju tre.. så det är ett tag dit.
Vill förresten tacka er som läser min blogg, har nu förtiden runt 20 unika besökare
per dag, och mellan 50 till 130 sidvisningar per dag, fortsätt så!
puss
/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

pappa älskar att läsa din sida min älskade dotter

2011-01-10 @ 22:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0