Det försenade inlägget om helgen ^-^

Hej!
Förlåt för att det tog sån tid. Men igår när jag kom hem så var jag så trött.
Jag tog p-pillret, tog bort sminket och så. Sen gick jag och la mig i sängen direkt. Var supertrött!!
Imorse hann jag inte heller. Älskling ringde och väckte mig efter att jag somnat om. Så jag vaknade
klockan 8 och bussen gick halv 9.. så ni får förlåta mig (a
Men nu, hinner jag med inlägget! :-)
ja.. jag hann bara hem och packa innan det var dags att åka till Borlänge där bussen gick.
När jag kommer dit ser jag att det inte alls går någon buss utan bara ett tåg, som jag då var tvungen
att byta i Vansbro till en buss. Jag hade inget val så jag tog väl det där jävla tåget tänkte jag.
Hatar ju förändringar så det där tyckte jag verkligen inte om..
Nå ja. Jag somnade på bussen och när jag vaknade så satt älskling bredvid mig, fyfan vad underbart
det var! :')
Känns som att det här kommer bli alldeles för mycket att skriva så jag skriver lite kortfattat vad vi har gjort
i helgen.
Vi har.. SKRATTAT!, ätit tacos, kollat på tv, kollat på film, myst, ätit romantisk lunch(fläskfilé & ris) med levande ljus,
duschat & fotat lite. Den första kvällen fick jag iallfall den där överraskningen som han har lovat i flera veckor(som han alltid glömt). Ett jättefint halsband som jag alltid kommer bära, jag älskar det!! Tack igen älskling :')
puss
/e

Kommentarer
Postat av: Tim-Robin

naaw, älskar dig med underbaraste sötaste älskling! :** <3333333333333333333

2011-01-31 @ 19:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0