Älskling och jag är på olika ställen igen! ._.

Hej!
Idag har jag och älskling varit på musikal, det var alla 8or på Söderbaumska skolan som spelade
upp en deckarmusikal, "kärringen e dö" hette den. Sophie var medverkade bla.
Jättebra gjort! ^^
När vi kom hem där ifrån så har vi bara myst i sängen, tills vi var tvungen att åka till Borlänge
för att skjutsa honom till den förbannade bussen! ;'(
vi åkte 18.05, bussen gick 18.20 och det tar ungefär 20 minuter att åka dit.. så ja, vi fick jaga bussen
några hållplatser innan vi hann ikapp den så älskling kunde gå på bussen och åka hem! :'(
Han är snart hemma skulle jag tro. Dö-saknar honom redan. Det har varit en underbar helg! ._.
Blir iallfall att åka hem till honom i helgen som kommer, måste ju fira att vi har en månad då ;)
Det kommer ett till inlägg ikväll innan jag går och lägger mig, men bilder bland annat.
Ska mysa vidare i älsklings tröja som han glömde ;)
puss!
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0