äkta vänner
Ibland tvivlar jag på meningen med livet.
Samtidigt som jag funderar på vad jag gör för fel eftersom att alla bara lämnar mig hela tiden, så vet jag också att jag inte gör nåt fel. Det är ju deras val, tycker dom inte om mig för den jag är,tål dom inte sanningen så är dom inte mina vänner. Jag gör allt för mina vänner, jag bryr mig verkligen om dom. Men får man inget tillbaka så är det ju inte lika roligt. Jag vill kunna vara mig själv med mina kompisar. Jag vill ha ÄKTA vänner. Som inte ljuger, som man kan lita på, som inte snackar skit och som alltid finns där. Men vart är dom? Det finns nog en hel del där ute. Men det är ALLTID fel människor som drar sig till mig. Jag förstår inte. Vad gör jag för fel?
Visst finns det nackdelar med alla människor. Men jag är jag och ingen annan. Jag tänker inte ändra mig för någon annan. Jag har verkligen alltid haft otur med vänskapen.. Jag fattar fortfarande inte.
Jag tror att jag hittar dom bästa och mest perfekta vännerna man kan hitta. Men efter ett litet tag så inser jag hur sjukt fel jag hade. Något som står först på önskelistan är äkta vänner..
Förlåt för att jag skrev detta. Var bara tvungen att skriva av mig lite!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Bra skrivet..

2011-03-17 @ 18:06:15
URL: http://cathrinelovelife.blogg.se/
Postat av: Kjartanebba

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2012-01-17 @ 08:09:37
URL: http://kjartanebba.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0