#7 Detta får mig att må dåligt.

Oj, det finns rätt mycket.
Speciellt skolan, bara jag hör ordet "skola" så blir jag rädd och nervös.
Efter allt jag gått igenom innanför skolans väggar så hatar jag verkligen skolan.

En annan sak jag verkligen hatar är falska "kompisar" som ljuger och inte kan vara
sig själva, som tror att dom kan göra som dom vill. Är jag en jävla docka eller? Nej, precis.
Tyvärr så har jag ett par sånna "kompisar.

Sen finns det ju andra saker som jag hatar :p
som att..
gå till tandläkaren/doktorn
bli med tvingad till folk eller ställen man absolut inte vill till.
Alla mina såkallade tvångstankar, utbrott och allt det där, som jag lever med varje dag.
Framför allt depprision. Mobbare,idioter, folk som klagar på andra.
Folk som förstör. Folk, såsom vänner,familj och djur som själva mår dåligt gör mig sämre av att bara veta
att dom mår dåligt. Känns som allt är mitt fel osv.
Djurplågare är också nånting jag verkligen råhatar! Hur kan man vilja plåga ett litet djur, som en hundvalp.
Men hängande öron, som ser sådär ledsen ut med stora bruna hundögon, hur kan man det!?

puss
/e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0