#6 Detta får mig att må bra

Egentligen så finns det inte så mycket som gör mig riktigt glad och som får mig att må
riktigt bra, Så känn dig stolt om jag nämner dig i det här inlägget ^^

Dom få saker som får mig att må bra och vara glad är framför allt djur.
Speciellt min egen hund, Engla. Dom känner av när man är ledsen och vill alltid försöka trösta
en. Det är så himla gulligt när man gråter och tårarna rinner så kommer en liten hund eller en katt och
pussar på en, jag blir genast på bättre humör då.

Sen så mina älskade vänner, dom närmaste, dom får mig alltid på bra humör. Dom känner
mig och vet hur som ska göra mig glad, det älskar jag!!
Min pojkvän också, han gör mig alltid på toppenhumör. Det älskar jag. Han är en som verkligen förstår! Den enda nackdelen är att dom jag verkligen kan prata
med om allt bor så långt ifrån, så man inte kan träffas så ofta :/

Att göra saker som är roligt får mig också att må bra. Att vara i mitt rum, ibland ensam
lite för sig själv, då vet man att ingen kan göra något och att man kan göra precis vad man vill
utan att nån ska klaga ^^

Musik är också nånting så gör mig väldigt glad, eller ja, inte alla låtar. Men glada låtar!
När jag är glad så mår jag som bäst, Det finns ingen känsla som slår det. Att vara glad är något jag önskar
att jag kunde vara hela tiden..

puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0