#3 Kärlek

Kärlek alltså, ja. Jag har haft rejält otur med kärleken.. 
Min första riktiga pojkvän, honom vill jag inte ens prata om. Men det varade iallafall
runt 2 veckor. Minns att jag var så lycklig över att jag äntligen hade kysst någon ^^
Men, det fortsatte inte så bra. Allt blev bara skit med honom. Som äntligen är förbi!
Nog om det..

Jag har haft cirka 4 seriösa förhållanden. Varav mitt längsta varade ett halvår.
Som ni säkert redan vet om.

Vad jag ville säga med det här var att kärlek, det är verkligen inget att leka med. 
Kärlek kan vara så tragiskt,jobbigt & sorgligt. Men sen finns det ju dom där stunderna
man bara älskar kärlek, som när man står och kysser sin pojkvän/flickvän. Ja, kärlek är verkligen inte
lätt. 

JAG, har blivit mobbad av mina ex, jag har blivit mobbad av deras kompisar och så vidare..
Därför, så är jag väldigt försiktig med kärlek, jag är ingen player. Jag leker inte med andras känslor.
Jag följer mitt hjärta, jag gör det som känns rätt. Jag hatar att såra folk. Då mår jag själv så jävla
dåligt. Jag har ju själv fått en massa rykten på grund av killar som jag har varit tillsammans med, och det
vill jag ju verkligen inte att det ska hända igen. Jag mådde så sjukt dåligt över det, och depprisioner är inget
att rekomendera..

Jag är så glad att jag har hittat tim, nu och hoppas verkligen att det håller lääänge, lääänge!

puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0