#10 mina intressen/favoritsaker

På fritiden så gör jag egentligen inte så mycket. Är med kompisar, pratar med pojkvännen.
Leker och tränar Engla. Kanske umgås med familjen ibland. Jag gör egentligen inte så mycket
annat. Det har blivit mindre fritidsintressen med åren, haha.
Först så gick jag på fotboll, men det var absolut inte min grej, så jag slutade.
Sen så gick jag på aerobics i två år. Sedan cirkus och dans(hip hop).
Jag lyssnar väldigt mycket på musik också.

Mina idoler är många. Jag kan inte välja ut en. Men Tokio Hotel är nånting jag lyssnar på.
Lyssnar på allting mellan Rock och pop. Men nånting jag aldrig kommer förstå mig på är
dansband,klassiskt,och viss country.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Fixa naglar och smink är också nånting jag tycker om.
Som ni kanske har märkt? ;)
Tycker att ni får fråga om ni vill veta nånting speciellt om mina fritidsintressen/favoritsaker.
Kommer nämligen inte på nåt mer att skriva.
Det här var alltså sista "tema dagen" vill ni jag ska göra andra temadagar? isåfall vad ska jag
skriva om då? :)
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0