#1 Emma Elina Wårvik Eriksson

Fredagen den 30/8 - 96 klockan 03.23 föddes Emma Elina Wårvik Eriksson på Falu BB.
Jag vägde 3362 gram & var 49cm lång.
Mina föräldrar var redan skilda, jag bodde alltså själv med mamma och 
våra katter. Pappa kom och hälsade på nästan varje dag. Jag var väldigt lugn av mig.
Jag älskade att sjung & dansa och min allra bästa kompis var Emma.

Jag var väldigt liten när jag började på dagiset Jungfrun, jag kunde inte ens gå.
Men en dagisfröken vid namn Anna, bara älskade mig. Hon tog hand om mig
nästan hela tiden. Jag minns att jag nästan vägrade att följa med mamma hem när
hon hämtade mig. Jag hade så kul där, jag hade många vänner. Jag blev till och med
"tillsammans" men en kille där, Jonathan hette han. Jag hade lovat honom att vi skulle gifta oss
och alltid vara tillsammans, haha :p

När jag var 5 år, alltså det året jag skulle fylla sex. Så började jag i skolan, F-klass
(förskolan) på östra skolan. Jag blev kompis med alla. Jag hade alltid jättekul där.
Jag minns också att jag älskade alla lärare. När jag började 1an så blev det lite värre.
Klassen blev större, vi fick gå tillsammans med en 2a. Lärarna var inte lika bra, och alla förändrades.
Vissa blev stöddigare. Jag började bli lite smått mobbad. Mer om skolan får ni läsa senare..

Dom som känner mig vet att jag är ganska annorlunda och lite speciell.
Från början var jag väldigt svag & liten. Då jag var som mest mobbad. Jag gjorde mig själv illa.
Mina vänner övergav mig. Jag blev ensam och rädd. Men nu, efter allt det där. Har jag fått en massa
nya underbara vänner. Som älskar mig för den jag är, vilket jag är jätteglad över. 
Jag har blivit starkare. Saker som ni kanske inte vet om mig:

- jag älskar musik, jag lyssnar bland annat på tokio hotel, vilket jag står för! 
- jag trivs inte med mig själv.
- jag är blyg
- jag har kort stubin, jag blir alltså väldigt lätt arg.
- jag är envis, men kan ibland också ha väldigt dåligt tålamod
- jag är omtänksam
- jag kan verkligen inte såra folk.
- jag bryr mig mer om mina vänner än mig själv.
- jag älskar att sjunga
- jag gillar manga/anime
- jag älskar djur,speciellt hundar.
- jag älskar att sminka och allt fixa med naglar.
- jag har tics.
- jag HATAR för stora förändringar.
- när jag blir arg, så har jag ibland svårt att kontrollera min ilska




Det där var bara lite om mig, ställ gärna frågor om det är nåt du undrar över :)
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0