vilken omtumlande dag.. ;o

Heeeij!
Den här dagen har varit otroligt omtumlande.
För det första så fattar jag inte varför man ens lägger ner tid på att läsa
min blogg när man hatar mig, inte så smart kanske?
yes.. bussresan var rolig, höhö.
Men, när jag kom hem så la jag mig i sängen och halvsov. Frös nästan ihälj alltså. Har nyss
druckit lite kaffe med choklad, så lite varmare blev jag. Imorgon ska jag till doktorn och kolla
upp min stackars rygg också. Så jävla ont gör de! ;o
Haha, förresten, nyss var det nån random liten knatte som knackade på dörren.
Jag tittade först i kikhålet och såg en liten kille där, som inte kunde vara mer än 10 år.
Jag öppnade.
Han: *mumlade* tittade ner i sina papper och försökte säga att han sålde nåt.
Jag: nej, jag vill inte ha nåt.
Han: *mumlade* nehe.. *tittar ner i papprena och går iväg*
HAHAH! Så jävla klockren!
Nej men.. ni får ha en toppendag! (:
puss
/e

Kommentarer
Postat av: pappa

vilken vacker kort på dig min underbara dotter.. saknar dig så mycket kram

2011-02-09 @ 14:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0