Kärlek, något underbart vackert.

Äkta kärlek är nog den bästa känslan som finns. När man är med den man tycker mest
om. Sin pojkvän/ flickvän. Bara av att vara i närheten av varandra är underbart.
Det är en känsla jag önskar att alla får känna nån gång. Att få välja, den man vill leva med.
Den där känslan när man har hittat den rätta. Som man vill dela livet med.
Det är en underbar känsla. När man verkligen vet att det är äkta kärlek. Kärlek finns ju i alla former
vänskap, familj,sambo eller kärlek till något husdjur. Visst allt är speciellt på sitt sätt.
Men just kärlek till sin pojkvän/flickvän. Man kan göra så mycket speciella och mysiga saker tillsammans.
Det älskar jag verkligen. Visst kan man göra det med sin kompis eller vad som helst.. men det är inte riktigt
samma sak.. haha..
Nej, men jag är otroligt glad att jag iallfall har hittat någon jag tycker om. Att jag har fått välja, att känna
att det verkligen klickade. Den där känslan när man får små fjärilar i magen varje gång man ska träffas igen.
Saknaden,alla kyssar, alla leenden på läpparna. Alla stunder man har tillsammans är obeskrivliga.
Jag är så underbart otroligt jävla tacksam att jag har hittat en underbar pojkvän.
Tim-Robin Johannes Saari! Snart två månader tillsammans.
Fattar inte vad jag har gjort för att förtjäna dig?!

Kommentarer
Postat av: nathalie

sådär säger du ju om varje kille du skaffar :S

2011-02-22 @ 17:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0