jag trodde det var fredag.. men sen kom jag på att det bara var onsdag ._.

Hej!
Har käkat lite mellis och sitter nu vid datorn och baaara tar det lugnt! :)
Om en stund kommer mamma hem, lite senare kommer älskling & hans föräldrar
hit för att fika. Dom ska nämligen på öppet hus på lugnet gymnasiet här i Falun.
Hoppas verkligen att han kommer in där. Det skulle vara superkul!
Var till läkaren idag med ryggen. Först fick vi vänta 10minuter för att komma in till
receptionen och säga att vi var där. Sen fick vi gå till ett annat väntrum och vänta 45 minuter!?
innan läkaren kom och sa att det inte var nåt speciellt!? Först fick jag ta av mig tröjan, sen byxorna
och det var inget x) kändes lite meningslöst, men jag slapp ju en lektion ;p
efter det åkte jag och mamma till donken och åt innan hon skjutsade mig tillbaka till skolan ;-)
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0