Emmajaoo 1 år!

Heej!
Hemma från skolan och allt är underbart. Engelska grammatik provet
gick åt helvete tror jag! ._. Men hemkunskapsprovet gick bättre. När alla gjort klart
provet så delades vi in i grupper för att göra gulasch-soppa och "apelsinris" Ris á la malta med
apelsin. Jag, Johan & Natte hade i grön & gul karamellfärg i våran grädde så den blev riktigt
mysig x)
Mai lärde mig thailänsk grammatik på so:n xD Tyskan var chill, Rita,gissa,spring! :)
Nej.. men nu ska jag väl vänta på klockan och ta bussen till Borlänge resecentrum. Älskling kommer
hit idag. Fick reda på det imorse.. egentligen så kunde han inte komma hit. Men ja, wiiihuu vad glad
jag blev när han helt plötsligt kunde de ^^
GRATTIS BLOGGEN BTW, EMMAJAOO FYLLER 1 ÅR!!
Måste fira de på nåt sätt D:
vad tycker ni?
Kottar är fina.
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0