Die MF Die!

Tjo boys!
Jag är bara så jävla arg och ledsen. Skulle bara vilja döda! Döda!!
Jag mådde ganska bra, hade till och med bestämt mig för att äta.. tills..
sakerna förstörde allt :<
Det enda jag har ätit idag är kladdkaka med grädde på profilen, hemkunskap.
Kände mig ignored av gruppen jag var i. Fjortisjävlar ._.
Sen, vad tycker ni om att snacka skit bakom ryggen på folk? Är inte det jävligt omoget?
Jo, precis. Det tycker jag också.. Fittor!
Nej, men. Ja.. Fan!! Pratar iallfall med älskling nu. Lite bättre det. Saknar mina rosa slingor som jag inte
ens har eller har haft. Måste fixa dom till helgen annars får jag damp ;D
Nej, men ska försöka klara av dagen imorgon. Utan att nåt händer om det nu går..
Sluta läs det här skit-inlägget nu och hitta på nåt roligt. Mjölka en ko på gatan.
pusshej!
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0