Counting all the assholes in the room..

Hej!
Nu måste jag bara få klaga lite.
Dagen började med att bussen var en kvart sen så jag kom 4 minuter försent
till engelskan.
Sen på lunchen var maten slut så vi fick vänta 10 minuter.
Sista lektionen hade vi matte-prov som gick åt helvete för min del!
Går runt och tänker på det där jävla matte-provet hela tiden. Jag tränade fan i 2 timmar till provet.
Men vad hände? knappt nånting av det jag övade på var med på provet. Det var ett skitsvårt prov!
Jag måste klara matten.. de går ju så bra på lektionerna, men på provet går det inte alls.
Jag vet inte varför..
Nog om det. Imorgon kommer älskling hit. Det blir awsome.
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0