alla hjärtans dag ♥

Hej!
Tänkte blogga mycket idag eftersom jag inte har gjort det på några dagar..
Idag är det alla hjärtans dag. Tåkigt bara att min pojkvän inte är här
hos mig. Men sånt är livet när man har distansförhållande. Gav ju honom en
liten nalle nu, helgen som var :>
Skolan vill jag inte ens prata om.
Men jag ska hoppa in i duschen nu. Ha en riktigt bra alla hjärtans dag nu.
Med mycket kärlek! <3
puss
/e
Min supersnygga tavla jag gjorde i slöjden, som jag fick ta hem idag.
Emmajaoo *pekar på tavlan* haha :)

Kommentarer
Postat av: Janina

Så fin du är Emma! <3

Och fin tavla du gjort på slöjden! :D

2011-02-14 @ 16:41:19
URL: http://thelonleywolf.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0