Tomorrow

Imorgon väntar en rolig dag. Jag och mamma åker nämligen till kupolen, precis till de öppnar. Ni minns att jag skrev att när mitt mobil-abonemang går ut så skaffar jag en ny mobil? Det händer nämligen imorgon! :')
Har inte en aning vad jag vill ha.. Nån med snabb internetuppkoppling, bra kamera, spotify och allt annat som en dator kan ha. Tips någon?. Sedan så ska jag handla lite hårfärg. Ska nämligen exprimentera lite med håret igen. Ska bli roligt att se om de ens är fint xd, jorå, men de är det nog. Hoppas på att de blir sådär skitfint så man alltid vill stå framför spegeln och kameran. Vi får se.. Ska i alla fall försöka slänga upp en bild på't. Ska även försöka glo runt lite och kolla om jag hittar något fint, nu när det är mellandagsrea. Ska upp vid 8 imorgon, så jag hinner nog inte skriva nånting innan så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0