Tema-dagar repris

Nu, när jag börjar få brist på att skriva saker så tänkte jag dra igång 21 temadagar, eftersom att de är så långt kvar till julafton!
1: Vad har jag för mobiltelefon?
2: Min bakgrundsbild på mobilen?
3: Vilken klass går jag i?
4: Bästa känslan
5: Dagens outfit
6: en bild från förra året
7: en sommarbild
8: en fin bild
9: Detta vill jag bli när jag blir stor
10: Mitt favoritgodis
11: Min bakgrundsbild på datorn
12: Min favoritklädsel
13: Min dag i detalj
14: Den nyaste bilden på mig
15: En låt som gör mig glad
16: Favoritfilm/er
17: När jag föddes..
18: En bild på något/någon jag älskar
19: En bild på någon i min familj
20: Min profilbild på facebook
21: Favoritträning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0