Lust att blogga

Hej!
Har inte haft tid för bloggen förns nu. Jag berättade ju hur icke-nöjd jag var med headern, (som jag inte trodde från början) så jag bestämde mig för att göra en ny. Min dator är för seg så den uteslöt jag. Så jag satte mig vid mammas dator i säkert 3 timmar och testade lite olika. Helt plötsligt så dog datorn.
Jag startade om den och försökte igen, äntligen blev den klar, och jag var nöjd. Då dog datorn igen. Jag startade den, och gissa vad som hände? Den dog igen. Sedan jag startade om den senast så har de överlevt. Jag fixade verkligen inte att sätta in headern själv, är kass på sånt.. Så Patricia hjälpte mig. Nu är allt äntligen på sin plats och jag kommer kunna sova inatt, haha.
Vad tycker ni om den? Själv blev jag supernöjd! :-)
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0