Juldagen 2011

juldagen? Har fortfarande ingen julkänsla ju, haha.
Idag har det varit en rätt så avslappnande dag, skönt! Kunde äntligen sova ut imorse! Gick upp 11/11.30 och åt lite frukost framför tv:n. När det var dags att göra sig i ordning så fick jag en sådan underbar känsla och tänkte "Nä, idag orkar jag inte!". Så jag slängde på mig ett par svarta mjukisbyxor och ett linne bara. Skippade linserna och körde på glasögonen också, skönt att få vila ögonen! :)
Sedan gick vi upp till Lars och fikade, han fyller nämligen år idag. Sedan åkte vi till mormor och åt steek, gott!
Promenaden med alla 5 hundarna gick ju sådär, haha. Efter att ha varit där i alla fall så åkte vi hem och åt ännu mer ris a'la malta, mums. Just nu sitter jag här och målar tånaglarna.. Sedan funderar jag på att kolla på nån film eller något :)
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0