Hej! Det blev mycket mer krångel än så. Nä...

Hej! Det blev mycket mer krångel än så. När vi kom till Katrineholm så fick jag och två andra ta taxi till Degerfors. Vi kom tyvärr dit lite sent. Tåget som skulle vänta på oss hade redan åkt.. Så jag tog tåget mot Karlstad. Där fick jag vänta i ungefär en timme. De hade nämligen skett en tragisk olycka. Någon hade hoppat framför ett tåg, så det tog en stund innan tågen kunde börja åka igen. Men runt klockan fyra var jag äntligen framme i Arvika! Igår var det våran tredje månadsdag. Men älskling har börjat blivit sjuk :/. Men de blev bättre med dagen. Vi åt gott och bara myste och tittade på film. Ligger just nu bredvid en snarkande Robert :* Puss /e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0