En helt vanlig lördag

Idag är det 3:e december och fortfarande ingen snö. Samma skitväder fortfarande..
Egentligen skulle jag varit med Mimmi, som jag sett framemot, men det blev inte av.
Dagen har istället besått av två långprommenader med Engla och så har jag gjort lite risbräck/rischoklad.
Har börjat använda stegräknaren idag också, bara av att jag har den på mig så känner jag för att gå flera mil eller nåt, bara för att de alla steg jag har tagit efteråt, haha!
Nej, nu ska jag i vanlig ordning på schemat sätta mig framför tv:n och kolla på Så Mycket Bättre. Ikväll är det Laleh's dag.
Förresten, jag har nu fått en ny header, och antingen ikväll eller imorgon så dyker den upp här tillsammans med ny design! Kan knappt bärga mig! :')
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0