Dan före dopparedan

Herregud vilken dag!
Gick upp 11 och åt lite frukost, sedan åkte jag, mamma & Engla till Rusta, där dom inte hade några korgar.... Fick i alla fall med oss diskborstar, värmeljus och hantlar.
Sedan åkte vi vidare till Jysk, där vi hittade EN JULSLIPS, AHHAHA, örngott och skitfina gardiner till mitt rum! :)
När vi sedan kom till Lidl, så fick vi säkert gå runt affären 5 varv innan vi hittade de vi skulle :(
När vi kom hem kom mamma på att hon hade glömt en sak.... Så jag gick ner till affären, men där inne var det så trångt, och en helvetes lång kö till kassan. Men när jag väl kom fram så hade de inte de hon skulle ha. Bara att gå hem igen!
Sedan dess har jag städat, och sedan försökt träna, vilket gick åt helvete. Så nu sitter jag här nyduschad och väntar på uppesittar kvällen som börjar om en halvtimme! Mys! :)
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0