Bup today

Jävlar så blött det var att gå upp till Bup idag då.. som jag skrev tidigare regnade det, och så var det massa blöt snö och is på vägarna. Kunde vrida ur håret när jag var framme, haha!
Så på hemvägen tog jag bussen i alla fall till stan. Köpte halstabletter och gick hem lagomt till middagen.
Jag fick en fråga av hon jag pratar med på Bup med idag. Hon frågade hur jag tyckte att det var där, och jag svarade att det är en höjdpunkt på veckan då jag kan prata av mig med någon riktigt erfaren och någon som inte inte vet vad den ska svara när man ställer frågor eller liknande. För precis så är det. När man går ut genom dörren därifrån så känns det ibland som när man har sovit en hel dag, man känner sig utvilad. Man har hämtat nya krafter, och så kändes det idag, underbart!
något mindre underbart är att jag har blivit sjuk. Halsont och feber :/ Var ju jättelängesen jag var sjuk. Jag har inte tid med det här nu, snälla!
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0