4: Den bästa känslan

Den bästa känslan uppstår ju när man gör något man tycker om eller hör något underbart t.ex. När man mår som bäst helt enkelt!
Den bästa känslan enligt mig är nog när man får höra massa urgulliga ord från någon man älskar. Det kan vara sin pojk/flick-vän, kompis, familjemedlem o.s.v. När man får höra t.ex "jag älskar dig!" det är för mig det absolut finaste någon kan säga till en, det går verkligen rakt in i hjärtat!
En annan underbar känsla är när man tränar/har tränat. Man glömmer alla problem för stunden och bara tänker på underbara saker, vet inte varför man gör det just när man tränar, men jag älskar verkligen känslan! Efteråt känns det så himla bra också, man vet att man har varit duktig. Det får i alla fall mig att känna mig stolt! :-)
Detta är också något riktigt jävla härligt!!! Att gå på konsert eller festival och verkligen känna basen av den höga musiken, och att se sina idoler live!
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0