13: Min dag i detalj

Imorse gick jag upp 06.45, perfekt!
Tog mig en kopp te, en macka och lite yoghurt och satte mig framför tv:n.
När jag hade ätit klart så fixade jag mig, tog på mig kläder och så. Tog en treo, en halstablett och gick ut mot bussen. Den kom faktiskt i tid idag!!
Skoldagen började som alla andra torsdagar med Bild där vi fick göra julpyssel, i princip vad vi ville.
Svenska - titta på gamla nationella prov
So - film, Rio
Mat - fiskgratäng, och hemskt äckliga vårrullar.
Matte - titta på gamla nationella prov där med
Engelska - Film, Polar Expressen
Elevens val, HK - Julgodis
Enda sen jag kom hem har jag bara suttit här. Har börjat packa också.. För imorgon åker jag till pappa :').
Ska nu börja göra lite mat. Couscous med kyckling :')
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0