Gårdagen, 20 augusti 2011

Hej!
Det blev aldrig att vara med Mimmi igår som bestämt, så jag följde med mamma till Öb
istället och köpte ett skrivhäfte & två ansiktsmasker, men egentligen ville jag ha en ny borste till
min foundation som inte fanns >.<
Sen så åkte vi förbi mormor en sväng..
Senare på kvällen träffade jag Tim, har verkligen saknat honom så det var kul att träffas.
Vi stod och pratade ett bra tag innan jag följde med och kollade på hans lägenhet, jättemysig var den verkligen! :'o
Sen så följde han med mig en bit när jag skulle hem, vi stannade och pratade lite..
bakom oss var det en missionskyrka, och helt plötsligt så hörde vi musik där ifrån, de va typ massa folk där
som sjöng och spelade.. typ dansband/klassiskt o.o
HAHA!
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0