Första veckan i 9:an

hej!
Åh, de händer verkligen saker hela tiden just nu.. förlåt! :'c
Men när jag inte har någon kamera känns de tråkigt.. åh, saknar min mobil och min kamera
sjukt mycket.. och jag kan inte bärga mig tills jag kan visa er mitt snygga hår! :'D
Iallfall så..
I Måndags: Var första skoldagen, 2 nya killar i klassen, rätt kul att träffa alla igen! :) sen så var jag på stan med Lisa,Sara & Karin. Lisa skulle prova glasögon! 8D
Sen så hände de väl andra roliga & mindre roliga saker ^^
Igår, Tisdags: Var jag med Sally, alltid lika kul att vara med henne, hon är lite som jag, hah..
nejmen vi var väl på stan, pratade om allt som vanligt :)
Idag: Slutade jag skolan tidigt, jätteskönt! Direkt när jag kom hem så åkte jag och mamma till Kupolen och
fixade Prao-plats på Team Sportia, igen! Bra att få in en fot liksom... Men jag verkar ha fått en annan handledare
och andra uppgifter! :D
Sen så var jag med joyce en stund, kulkul! :)
Tror jag ska typ sätta mig och kolla på "True Talent" nu eller nåt, rätt bra är de ju!
Och jag lovar att jag ska blogga minst en gång om dagen, så jag slipper ha typ ångest, även fast jag inte har så många läsare, hahah!
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0