Today..

Hej!
Helt okej skoldag om jag får tycka till :)
Engelska - satt först vid datan tills jag tröttnade, sen så satt jag bara och chillade (vikare som vanligt)
No - höll på med grupparbetet om könssjukdomar och preventivmedel..
So - Vad gjorde vi där? o.o Nåt med historia iallfall :)
Lunch - kebabgryta & ris
Svenska - Lämnade in kärlekshäftet och gick igenom nya temat "sagor"
Matte - Genomgång i statistik..
Jag drömde en mardröm om Engla inatt.. om att vi skulle skaffa valpar och att hon led, verkligen LED.
Hon mådde jättedåligt och tyckte inte alls om det. De flesta drömmar jag drömmer brukar slå in.
Så nu vet jag inte om jag vill ha valpar längre, de känns så fel ._.
Efter middagen så la jag mig i ett varmt bad för att bearbeta drömmen. Har gått och tänkt
på den hela dagen! ._.
Dessa snygga kläder hade jag på mig idag då.. :
Ska sätta mig och kolla på en av de bästa filmerna nu, The wizard of Oz :)
Älskling: Jag tror faktiskt att hon säger det, ;) <3<3<3 när hon sjunger alltså(svarade på hans komentar i förra inlägget)
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0