Skärtorsdag

Halloj!
Blev riktigt jälva förvånad när jag tittade på klockan och såg att den är halv 4?!?!?
Bara en timme tills jag måste dra ju, shit!
Iallfall så slapp vi matten efter påsksmällen(ett uppträdande i aulan som är varje påsk). Så
jag och Nathalie åkte till Willy:s :-)
Både jag och Nathalie trodde att banken stängde tre idag. Såg att klockan var halv. Så när jag
kom hem sprang jag bara in och hämtade plånboken och cyklade ner på stan. Såg då att dom
stängde klockan 6... Tog en nummerlapp. När det var min tur så sa han att det var JAG som hade gjort
en miss. Att jag inte hade pengar när jag skulle ta ut i torsdags.. bullshit. Men whatever. Det var ju inte mina
pengar iallfall. Cyklade hem igen och nu har jag precis ätit nudlar :b
Ska lägga in lite musik på mobilen nu.
Bye!
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0